گزارش عملکرد کتابخانه در نیم سال دوم سال 1400

1-     تهیه پوستر و راهنماهای آموزشی جهت آشنایی دانشجویان جدیدالورد با کتابخانه و نحوه عضویت در کتابخانه

2-     تهیه راهنمای آموزشی در مورد نحوه دسترسی به متن کامل پایان نامه ها جهت اعضاء کتابخانه

3-     شرکت در دو نمایشگاه  دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران " و " نهمین نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی" و خرید 239 عنوان کتاب

4-     مکاتبه با گروه های آموزشی دانشکده و دریافت لیست کتب مورد نیاز

5-     ارتباط مستمر با ناشرین کتابها

6-     ثبت، فهرستویسی و آماده سازی کتابهای خریداری شده

7-     نمایش مجازی کتب خریداری شده از طریق وب سایت کتابخانه

8-     فعال نمودن بخش کتب الکترونیکی جهت غنی نمودن بیشتر مجموعه و ورود اطلاعات و بارگذاری حدود 280 عنوان کتاب الکترونیکی بروز در محدوده سالهای 2015 الی 2022 مطابق با نیاز گروه های آموزشی

9-     ثبت، ورود اطلاعات، آماده سازی  و بارگذاری فایل تمام متن حدود 150 عنوان پایان نامه در نرم افزار کتابخانه

10- بررسی کلیه رکوردهای منابع دیجیتال پایان نامه و مشخص نمودن کلیه رکوردهایی که فایل تمام متن ندارند ( جداسازی برای ارسال جهت تهیه اسکن )

11- اطلاع رسانی در مورد تازه های کتاب و پایان نامه در سایت کتابخانه و کانال کتابخانه

12- اطلاع رسانی اخبار و جدیدترین اطلاعیه ها و ارائه خدمات از طریق وب سایت و کانال کتابخانه

13- انتقال کلیه اطلاعات و اخبار وب سایت قدیمی کتابخانه به وب سایت جدید با تصمیم رونمایی از وب سایت جدید دانشکده بهداشت

14- برزرسانی اخبار و اطلاعات وب سایت کتابخانه

15- ارتباط مستمر با کتابخانه مرکزی و رفع اشکالات مربوط به سیستم آذرسا و همچنین  account اعضاء کتابخانه جهت دسترسی به متن کامل کتابهای الکنرونیکی و پایان نامه ها

16- برداشتن گام نخست اسکن منابع کتابخانه ای ( کلیه عناوین قدیمی پایان نامه ها و اسناد و مدارک قدیمی ) با استعلام کیفیت و قیمت از شرکت های مربوطه

17- نظارت، کنترل و دریافت منابع اهدایی و ورود اطلاعات حدود 100 عنوان کتاب اهدایی در نرم افزار کتابخانه

18- انجام فرآیند امانت وبازگشت کتاب

19- انجام کلیه مراحل ثبت نام وعضویت بصورت حضوری و غیرحضوری

20- تمدید کتاب به صورت حضوری و غیر حضوری ( تلفنی، وب سایت )

21- رزرو منابع کتابخانه به صورت حضوری و غیرحضوری

22- تسویه حساب وصدورگواهی عدم بدهی

23- ارائه خدمات مرجع مجازی و پاسخ گویی حضوری و هم غیرحضوری  از راه دور به شکل تلفنی

24- آموزش و راهنمایی استفاده از پورتاال کتابخانه مرکزی به شکل حضوری و غیرحضوری ( تلفنی)

25- ارائه خدمات امانت بین کتابخانه ای دربین کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران

26- پیگیری رفع اشکالات فنی ( اطلاع دادن عدم اتصال یا کند بودنwifi، نواقص نور و دما و غیره) ایجادشده در سالن مطالعه و سایت کتابخانه