گزارش عملکرد کتابخانه در نیم سال دوم سال 1400
1- تهیه پوستر و راهنماهای آموزشی جهت آشنایی دانشجویان جدیدالورد با کتابخانه و نحوه عضویت در کتابخانه
2- تهیه راهنمای آموزشی در مورد نحوه دسترسی به متن کامل پایان نامه ها جهت اعضاء کتابخانه
3- شرکت در دو نمایشگاه “ دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران " و " نهمین نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی" و خرید 239 عنوان کتاب
4- مکاتبه با گروه های آموزشی دانشکده و دریافت لیست کتب مورد نیاز
5- ارتباط مستمر با ناشرین کتابها
6- ثبت، فهرستویسی و آماده سازی کتابهای خریداری شده
7- نمایش مجازی کتب خریداری شده از طریق وب سایت کتابخانه
8- فعال نمودن بخش کتب الکترونیکی جهت غنی نمودن بیشتر مجموعه و ورود اطلاعات و بارگذاری حدود 280 عنوان کتاب الکترونیکی بروز در محدوده سالهای 2015 الی 2022 مطابق با نیاز گروه های آموزشی
9- ثبت، ورود اطلاعات، آماده سازی و بارگذاری فایل تمام متن حدود 150 عنوان پایان نامه در نرم افزار کتابخانه
10- بررسی کلیه رکوردهای منابع دیجیتال پایان نامه و مشخص نمودن کلیه رکوردهایی که فایل تمام متن ندارند ( جداسازی برای ارسال جهت تهیه اسکن )
11- اطلاع رسانی در مورد تازه های کتاب و پایان نامه در سایت کتابخانه و کانال کتابخانه
12- اطلاع رسانی اخبار و جدیدترین اطلاعیه ها و ارائه خدمات از طریق وب سایت و کانال کتابخانه
13- انتقال کلیه اطلاعات و اخبار وب سایت قدیمی کتابخانه به وب سایت جدید با تصمیم رونمایی از وب سایت جدید دانشکده بهداشت
14- برزرسانی اخبار و اطلاعات وب سایت کتابخانه
15- ارتباط مستمر با کتابخانه مرکزی و رفع اشکالات مربوط به سیستم آذرسا و همچنین account اعضاء کتابخانه جهت دسترسی به متن کامل کتابهای الکنرونیکی و پایان نامه ها
16- برداشتن گام نخست اسکن منابع کتابخانه ای ( کلیه عناوین قدیمی پایان نامه ها و اسناد و مدارک قدیمی ) با استعلام کیفیت و قیمت از شرکت های مربوطه
17- نظارت، کنترل و دریافت منابع اهدایی و ورود اطلاعات حدود 100 عنوان کتاب اهدایی در نرم افزار کتابخانه
18- انجام فرآیند امانت وبازگشت کتاب
19- انجام کلیه مراحل ثبت نام وعضویت بصورت حضوری و غیرحضوری
20- تمدید کتاب به صورت حضوری و غیر حضوری ( تلفنی، وب سایت )
21- رزرو منابع کتابخانه به صورت حضوری و غیرحضوری
22- تسویه حساب وصدورگواهی عدم بدهی
23- ارائه خدمات مرجع مجازی و پاسخ گویی حضوری و هم غیرحضوری از راه دور به شکل تلفنی
24- آموزش و راهنمایی استفاده از پورتاال کتابخانه مرکزی به شکل حضوری و غیرحضوری ( تلفنی)
25- ارائه خدمات امانت بین کتابخانه ای دربین کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران
26- پیگیری رفع اشکالات فنی ( اطلاع دادن عدم اتصال یا کند بودنwifi، نواقص نور و دما و غیره) ایجادشده در سالن مطالعه و سایت کتابخانه